Friday 27 January 2017

Mak telah pulang ke Rahmatullah.... (part 2)

Assalamualaikum sahabat.....

Catatanku sehari selepas mak pulang ke Rahmatullah....

Terima kasih ya Allah sebab izinkan aku lahir dari rahim wanita yang hebat ini, terima kasih ya Allah sebab izinkan aku merasa air susu dari wanita yang berhati mulia ini, terima kasih ya Allah pinjamkan aku wanita yang berhati cekal ini, yang mendidik aku hingga dewasa. Allahuakbar.... 

Mak adalah wanita sempurna bagi aku, memberi yang terbaik untuk aku. Ya Allah.... ampunilah dosa mak dan kesalahan mak, berikan syurga untuk mak dan jauhkannya dari api neraka. Tempatkan lah mak bersama dengan orang-orang yang beriman. Alfatihah untuk Cinta Hati Ku.... Che Sabtumah (30 Mac 1940 - 21 December 2016). Damailah mak di sana.... Aamiin

Terima kasih kepada Rosena Harun, saudara mara, sahabat handai, Ustazah Bahyah dan staff Hospital Kajang yang banyak memberi bantuan dari segi tenaga dan sokongan moral, yang tidak putus-putus berdoa untuk mak. Budi baik kalian amat aku hargai dan tidak mampu aku membalasnya, hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya.....Aamiin



Image may contain: people sitting and child


Alfatihah buat mak.



No comments:

Post a Comment

Indahnya Bersalam

Assalamualaikum sahabat... #Rasulullah SAW bersabda:  "Jika seorang Mukmin bertemu dengan Mukmin lain lalu mengucapkan salam ke...